.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب سرمایه گذار، تنها راه توسعه گلستان

استاندار گلستان گفت: تنها راه پيشرفت و توسعه استان، جذب سرمايه گذار است، از اين رو تمامي دستگاههاي مرتبط، بايد با برنامه ريزي لازم، تلاش فراواني را براي جذب و ماندگاري سرمايه گذار در استان به عمل آورند.

مهندس جواد قناعت در جلسه کميسيون تنظيم بازار استان گلستان با اشاره به جايگاه اين کميسيون، خطاب به مديران عضو افزود: بايد نتايج و تصميمات در اين جلسات، از جمله در زمينه توزيع کالاهاي مورد نياز و کنترل قيمت ها، براي مردم ملموس باشد.

وي با اشاره به اين که در آستانه ايام پاياني سال قرار داريم، خاطر نشان کرد: بايد برنامه ريزي لازم براي ذخيره سازي کالاهاي ضروري مردم، برپايي نمايشگاههاي فروش، فروش فوق العاده، بازارچه هاي عرضه مستقيم کالا، توزيع ميوه و افزايش بعد نظارتي بر فعاليت واحدهاي اقتصادي، صنفي، خدماتي و مسافرتي انجام شود.

به گفته وی، با توجه به توليد محصولات متنوع کشاورزي، ذخيره سازي کالاها در انبارها و سردخانه هاي استان ضروري است، لذا بايد زيرساختهاي بخش بازرگاني و کشاورزي از جمله ساخت کشتارگاههاي دامهاي سبک و سنگين و انبارهاي مکانيزه و سردخانه ها در استان توسعه يابد.

در اين جلسه، دبير کميته تنظيم بازار استان گلستان نيز گزارشي از اقدامات اين سازمان در ايجاد سامانه توزيع سهميه نذورات که در راستاي برنامه هاي طرح تحول اقتصادي است را، ارائه کرد.

نادعلي کهنسال با اشاره به اين که در آستانه ايام پاياني سال قرار داريم، برنامه هاي سازمان بازرگاني گلستان را در زمينه برپايي نمايشگاه هاي فروش بهاره، توزيع ميوه و عرضه برخي از کالاهاي ضروري جهت تنظيم بازار داخلي و تعديل قيمت کالاهاي اساسي اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.